Niestety, nie udało się dopasować żadnych produktów.
Prawdopodobnie w tej kategorii nie znajdują się części pasujące do wybranego motocykla.
Spróbuj zmienić kryteria wyszukiwania, np. cenę lub producenta.
Prawdopodobnie w tej kategorii nie znajdują się części pasujące do wybranego motocykla.
Spróbuj zmienić kryteria wyszukiwania, np. cenę lub producenta.
Wał wyjściowy manualnej skrzyni biegów to element przekładni łączący ją z dalszą częścią układu przeniesienia napędu. Stosowany jako osobny fragment przekładni, łącznik ułatwia połączenie układu z wałem napędowym i elementami niwelującymi drgania. Niezbędny jest przy tym odpowiedni montaż wału, gdyż błąd lub jego uszkodzenie grozi poważnymi konsekwencjami dla całej skrzyni biegów.
W typowej skrzyni manualnej, elementem zdawczym przekładni jest wał główny, którego część wychodzi poza obudowę skrzyni i łączy mechanizm z dalszą częścią układu przeniesienia napędu. W niektórych typach skrzyni manualnej, takim łącznikiem może być tu jednak osobny wał, odpowiednio połączony z umieszczonym wewnątrz skrzyni wałem głównym.
Tego typu element ma swoje zalety, w tym dopasowanie konstrukcji łącznika do przekazania napędu i tłumienia drgań. Z drugiej strony, niezbędna jest tu wysoka jakość wału wyjściowego i jego odpowiedni montaż w układzie. Błędy w tym zakresie, zużycie lub uszkodzenie zębów i łączników lub zabrudzenie doprowadzi tu do problemów ze sprawnym przekazaniem napędu, a nawet do utrudnionej pracy wału głównego, a przez to całej skrzyni manualnej.
W naszej ofercie znajdziesz wały wyjściowe skrzyni manualnej do różnych modeli pojazdów. Oferujemy wysokiej jakości osobne wały wyjściowe renomowanych producentów. Cechy i parametry skrzyń znajdziesz klikając na produkt.