Jak dokonać zwrotu/reklamacji?
Udostępniamy dwie możliwości w zależności czy dysponujesz urządzeniem z dostępem do internetu.
MAM DOSTĘP DO INTERNETU:
-
Wejdź na stronę ttshop.pl/reklamacje.
-
Wypełnij Przyjazny Formularz. Zajmie Ci to zaledwie kilka minut.
-
W ciągu 24 godzin (dni robocze) od wysłania zgłoszenia nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu. Oczekuj wiadomości e-mail lub kontaktu telefonicznego.
NIE MAM DOSTĘPU DO INTERNETU:
- Wypełnij czytelnie papierowy formularz, który dołączany do paczki, możesz go także zawsze pobrać pod adresem: https://ttshop.pl/content/zwrot.pdf.
- Zapakuj bezpiecznie produkt. Dołącz wypełniony formularz oraz paragon. Jeśli zgubiłeś paragon, zaznacz to w przeznaczonym do tego miejscu na papierowym formularzu.
- Wyślij paczkę na adres: Sklep ttshop.pl, ul. Kościuszki 78, 37-100 Łańcut.
Po otrzymaniu przesyłki i jej zweryfikowaniu nasz konsultant skontaktuje się z Tobą.