Niestety, nie udało się dopasować żadnych produktów.
Prawdopodobnie w tej kategorii nie znajdują się części pasujące do wybranego motocykla.
Spróbuj zmienić kryteria wyszukiwania, np. cenę lub producenta.
Prawdopodobnie w tej kategorii nie znajdują się części pasujące do wybranego motocykla.
Spróbuj zmienić kryteria wyszukiwania, np. cenę lub producenta.
Pompy podciśnieniowe to źródło podciśnienia niezbędnego dla wielu układów samochodowych. Stosowane niegdyś głównie przy układach hamulcowych samochodów z silnikami Diesla, obecnie pompy podciśnieniowe są związane także z zaworami EGR czy sprężarkami przy silnikach benzynowych. Uszkodzenie pompy grozi problemami z pracą silnika i układu hamulcowego.
W starszych pojazdach, pompa podciśnieniowa była niezbędna głównie przy silnikach Diesla. Taki silnik sam nie jest w stanie wygenerować podciśnienia potrzebnego do skutecznej pracy serwa hamulców, dlatego podciśnieniem zajmuje się osobny mechanizm. Obecnie jednak, podciśnienie jest niezbędne także do pracy układu EGR czy turbosprężarki o zmiennej geometrii. Te stosowane są również przy silnikach benzynowych, dlatego i przy nich wykorzystuje się pompy podciśnieniowe.
Kluczowa dla pracy pompy podciśnieniowej jest jej szczelność, oparta głównie na gumowych połączeniach. Uszkodzenia nie tylko zmniejszą poziom podciśnienia, ale też grożą dostaniem się brudu do układu. Wszystko to odbije się na pracy hamulców, a w nowszych silnikach również na pracy samej jednostki napędowej. Równie ważne jest smarowanie pompy, które zapewnia jej sprawną pracę i zabezpieczy przed korozją. Niektóre uszkodzenia pompy można usunąć za pomocą uszczelnienia lub regeneracji, jednak przy większych problemach, najlepszym rozwiązaniem jest jej wymiana.
W naszej ofercie znajdziesz pompy próżniowej do wielu modeli samochodów. Oferujemy nowoczesne pompy próżniowe stosowane przy silnikach Diesla i benzynowych. Cechy i parametry pompy znajdziesz klikając na produkt.